Klachtenformulier

Wij behartigen jouw belangen op het gebied van coaching zo goed mogelijk. Toch kunnen wij ook fouten maken. Dat kan ertoe leiden dat je een klacht hebt. Wanneer onze dienstverlening niet aan jouw verwachtingen voldoet, verzoeken wij je dit direct bij ons te melden. Alleen op deze manier zijn wij in staat om de kwaliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren.

Maak eerst een klacht kenbaar aan ons

Indien je een klacht hebt, kun je jouw klacht zowel mondeling als schriftelijk, per post of e-mail, aan Rozemarijn van Merksteijn kenbaar maken. Deze zal jouw klacht schriftelijk vastleggen in ons klachtenregister en proberen om tot een snelle oplossing te komen van jouw klacht. Uiteraard volledig vertrouwelijk.

Een klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen

gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar

langere verwerkingstijd vraagt, krijgt u van mij een antwoord binnen 14 dagen met een indicatie wanneer u een antwoord kan verwachten

We bewaren jouw klacht anoniem een jaar na afhandeling. Wij verwijderen jouw gegevens, tenzij anders is overeengekomen.

Daarna eventueel naar een onafhankelijke derde

Indien wij samen met jou niet tot overeenstemming kunnen komen over de oplossing van jouw klacht, dan kun je jouw klacht desgewenst schriftelijk voorleggen aan:
Robert advocaten 
Gerrit Beekman 
Enschedesestraat 123 
7551 EL Hengelo 
info@robersadvocaten 074 – 2909199

De heer Beekman zal de klacht onafhankelijk beoordelen en zijn oordeel is bindend. De kosten zijn voor de partij die in het ongelijk wordt gesteld. 

Het formulier

Hieronder kun je digitaal ons klachtenformulier invullen.